Friday, January 13, 2012

header baru

selamat bertemu kembali alhamdulillah aku masih dikurniakan akal yang cerdas dan badan cergas untuk aku membuat entry pada kali ini.
apa yang aku nak beritahu kepada anda ialah saya baru sahaja membuat beberapa pembaharuan di blog saya dengan menambah gambar header yang baru. header itu mempunyai unsur yang agak bajet sedikit.
takpe lah, hidup kita ini sebenarnya tidak perlu hendak control ayu dan hensem sangat. kadang-kadang kita
kena jujur menunjukkan identiti sendiri dan berhenti menipu dengan identiti diri yang palsu.puih2.haha. 
aku jugak telah menukar title blog yang lebih market sikit. title yang lama tu (SIAPA AKU) sebenarnya aku main bubuh je. haha. aku menggunakan tajuk IRBOS PROPERTY sebab aku teringat waktu belajar seni waktu form2 dulu, cikgu Khamsiah yang disayangi ada memberikan aku tugasan untuk mencipta satu jenama dan nama restoran yang menarik. Kemudian design reka bentuk dan logo yang dapat menarik pelanggan datang ke restoran anda. banyak nama jugak aku pikir antaranya pak jingseng, warong niyang rapik, ali bedah dan sebagainya. akhir sekali, keputusan yang aku buat ialah dengan menterbalikkan nama aku sendiri sobri menjadi irbos. boleh blah jugak nama tu. sempena dengan kejayaan itu (kejayaan lah sangat) aku memilih nama IRBOS sebagai tajuk blog aku. cilake.haha

aku pilih PROPERT sebab waktu aku tengah usha2 scholarship offer ada satu syarikat ni yang menarik perhatian aku untuk menciplak nama syarikat dia iaitu SIME DARBY PROPERTY. 
sekian daripada saya hamba yang tidak sempurna.

4 comments:

  1. posing tu x kena ngan baju... pe kate posing ala-ala nk nyanyi nasyid... baru betol... haha

    ReplyDelete
  2. nasyid? hmm. kalau nasyid kene pakai jubah plak.haha

    ReplyDelete
  3. oh yang tu aku saje edit biar karat. old school sikit. haha

    ReplyDelete