Monday, March 28, 2011

gambar hockey

bas sekolah yg bawak kitorg smpai penang. berjasa jugak kau kat aku eh bas! haha

dalam perjalanan. aday yg tido, ada yg jaga. aku confirm la tido.:)

contoh budak tido yg tak senonoh. ish3

pada pagi subuh yg gelap kami bertolak. muka aku pun mcm tak ikhlas.:/

tido lg.

atak dan razi

stylo jugak rambut aku dari tepi kan? haha

sebelum masuk ke dewan untuk taklimat. sedang buang angin  sebelum masuk.

girls

jejaka2 tampan bersedia beraksi. sobri berada 5 dari kanan, 5 dari kiri. sedang berdiri.:D

berdiri dari kiri: cikgu anesah, DJ , muhaimin, saikak, Aku la sobri, arep, ahtak,ayam, cikgu razi.
bawah: aiman , robot, kodok, razi, kodok junior , sabil

bas sekolah yang bajet bagus

razi, sobri(aku) dan cikgu menggelakkan azmil yg kantoi mengorat awek kat belakang tu.haha

cikgu tgh planning stratergy


muka semua cuak sbb game kitrg lepas ni.

menikmati perlawanan

aku sedang bersiap sedia nak pakai baju keeper


masuk turve, sumpah aku rasa nak tercabut jantung. nervous gila babi.

tenang

perlawanan bermula. 

rehat sebentar sebab azan

nmpak tak aku yg pakai baju mcm robot tu.:D


riak wajah kepenatan selepas menang:)

aku respect gila popo. no wonder lah pandai. sempat lg study.

SMS kepala Batas ada paint ball kot. COOOOOL GILA BABI

membasahkan turve bertujuan supaya turve sentiasa lembab dan sedap utk sliding

 tak puas hati

sobri, Dj

aku lagi

syok dapat baring.

 ye la tu. best.

taksub bas sekolah

barisan stick hoki yg tak seberapa.haha

gubahan drpd sobri kembar lautner

No comments:

Post a Comment